Wednesday 18 April 2012

Video Lagu Aku suke~~ TOP 5

Aku Nak Layan Je Video Lagu~Lagu yang aku rasa best sgttttt,

sambil wat keje mmg layan lah... telinger mendengar

jari buat keje... Indah nyerr xde sapa nak kacooo

Ni Lagu Sudah Cukup Sudah -  Nirwana Band - aku baru terdengar ms tgok melodi minggu lepas :)

Memang Layan la....


Ni pun best jugak.. Kumpulan Klangit - Tajuk " Sesal Mendua"










NAJWA LATIF pulak _"KOSONG"


:)))))))))))))))))))))))






YUNA - ♥ TERUKIR DI BINTANG ♥


lalalalalalala.. dengar lagu ni rasa cm nak terbang-terbang je lalalalal




OPICK - RAPUH (Tentang Dhia)


hah dah dekat sangat nama aku Opick - Opie hahah :) lagu  ni dengar rasa mcm tenang je, kekadang rasa Jahil sgt :(

No comments:

Post a Comment

Feeds

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...