Tuesday 3 April 2012

Jelajah PuLau Mutiara






Hari ni baru la rasa okey skit, maklumlah ahad tengah malam br sampai umah , jem giler2 aku pun xpaham ape yang jem nyer dr kul 6pm smpi kul 1230malam, itu pun abis semua aku susur lorong kiri,kalau tidak mau nyer sampai 3 pg kot baru smpi , nak kata cuti sekolah tak jugak....  3 hari kat penang best sgt n tangan ni gatai sgt nak dail satu number ni tp den tahankan ati den haaa... biarla ku pendam sebuah duka..cewahhh...

Kat penang aku pi menjergah umah member perghhhh banglo tuh..kalau kat kl ni mau nyer dah RM1.2 Juta kot.. xpe la aku dapat tumpang bermalam pun dah rasa berbaloi2 manatau dapat berkat tidoq sana balik cnie nnti boleh beli hahahaha ..mcm ye ye jerk..tp Kuasa Allah sapa la yang tahu kan...Berbaloi gak walau penat jugaklah tp dapat jumpe member2 lama ms keje kilang VEC dulu n exhousemate masa kat perda... klu la ditransfer aku ke Penang kan ke syokkkk..haihhh panjang lagi la langkah ni..

paling besh and first time aku pergi adalah Toy's Museum .. mmg terbaikk semua Jenis kartun adaaaaa, kat bawah ni adalah sebahagiaan je..sesapa yang duk PENANG tuh elok sgt la pi..bawak anak2, buah aty, kawan2..masuk RM10 je..

akan bersambung~~~ 


























No comments:

Post a Comment

Feeds

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...