Tuesday 17 April 2012

Selamat Tinggal "R".... Masih ramai yang menginginkanMu


Kepada Sesapa Yang Telah Mendekati “R” Pasti Sukar Untuk Meningalkannya…
 Oh “R” Kau Buat Semua Orang Tidak Kira Usia Dan Jantina Merana Kerana Kau… 
Begitu Sukar Nya Jika Mereka Ingin Berpaling Darimu “R”..
 Tanpa Mu Hilang Saat Indah Selepas Menjamu Selera, 
Tanpa Mu Hilang Seri Didalam Bilik Air.. 
Tanpa Kamu..Hidup Seolah Rasa Kehilangan / Kekurangan...

… Tetapi Aku Terpaksa Melepaskanmu “R” 
Kerana Kau Setiap Tengah Bulan Aku Korek Tabung… 
Kerana Kau “R” Badan Aku Yang Dulu Agak Berisi Kini Kurus Keding… 
Begitu Hebatnya Penangan Cintamu “R”.. 

Aku Pasti Jika Hanya Aku Yang Meninggalkan Mu, Pasti Ramai Yang Masih Lagi Meninginkan Kamu "R",
Hari Ini , Detik Ini Sudah Sebulan Lebih Kita Berpisah, Walaupun Ada Kala Hatiku Meronta-Ronta Meninginkanmu, 

Sesungguhnya Engkau Tidak Mengerti Betapa Sukar Yang Aku Untuk Hidup Tanpa Kamu "R",
Setelah Sekian Lama Nya Kau Berada Di "Hatiku"...Oooo 

Pergilah "R" Pergilah .....Pergiiiiiiiiii








Mesti  Ada Tertanya Sape Tu “R”, Sebenarnya “R” Tu Bukan La Sesapa Tetapi Adalah ""ROKOK ""





1 comment:

Feeds

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...