Sunday 15 April 2012

Shila Amzah & Sharnaz in Love?




Tertiba pulak aku mcm terminat kat shila Amzah ni sb die sweet itu pun pas aku tgok konsert Mania, mmg best and terbaik la...





seperti korang dah sedia maklum,
Shila Amzah & Sharnaaz sah bercinta..
dulu diorang tak bercinta konon nya la....





pasangan tidak pernah keluar berdua..
kalau dating pun Shila & Sharnaaz akan ditemani keluarga Shila
sama ada ibu atau adik beradiknya..





Sebelum mengenali Shila pun dia memang ditemani oleh ibunya ke mana sahaja dia pergi dan perkara itu tidak akan berubah hanya semata-mata dia bercinta dengan saya sekarang. Kalau kami nak berjumpa dia pasti akan ditemani oleh ibu atau adiknya dan saya tidak mempunyai masalah mengenai perkara itu.


Setakat ini tidak pernah timbul isu kami rasa tidak selesa dengan kehadiran ahli keluarga jika kami hendak ke mana-mana malah saya berasa selesa keluar 'dating' bersama-sama ibu dan ahli keluarganya yang lain kerana ia dapat mendekatkan hubungan kami.




Alhamdulillahlah bapa Shila menerima saya dengan baik tetapi sebagai seorang ketua keluarga saya faham bahawa dia (ND Lala) perlu meletakkan sedikit jurang dan tegas dalam melindungi anak gadisnya. Saya hormati prinsipnya dan menyedari batas-batas pergaulan yang perlu dijaga supaya tidak menimbulkan masalah di kemudian hari..








No comments:

Post a Comment

Feeds

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...